Helgen

Hej, har varit jätte dålig på att uppdatera i helgen men har verkligen inte suttit vid datan. Men kan berätta lite kort om vad som hänt. I fredags, va inte i skolan som jag skrev men sen åkte jag till stallet och sen kom Annie och jag red hon orkade inte för hon hade träningsvärk. Sen sov jag iallafall vid Annie i Sanda och vi tog det bara lugnt. I lördags alltså igår så åkte jag till stallet med Alexandra och vi red ut i skogen en sväng, bara trav och skritt. Sen åkte jag till stan och träffade min pojkvän och sov där. Sen idag så åkte jag till stallet runt tre då hovslagarn skulle komma. Det gick bra tycker dock det är obehagligt att "va med" tex jag va tvungen att stå och lugna Chasmine lite eftersom hon brukar bli lite stressad men det gick som sagt bra, och hovslagarn kände på hennes höger bak eftersom hon är svullen där och har varit det nu länge men vi har känt och så och hon reagerar ingenting och haltar inte så vi har bara trott det varit galla och inte kollat upp det riktigt klokt eftersom de är vanligt på äldre hästar som hon. Men han kände på ett ställe (såg inte vart) och hon reagerade lite så vi ska iallafall göra ultraljud och se ifall det kan va något som vi kan göra åt. Men det va ingen brådska som tur va, men usch han tänkte ett tag efter han känt på de och så och sa ingenting, trodde jag skulle börja gråta. Kalla mig töntig om ni vill. Haha
Bild från i fredags på mig och min köttbulle! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0