2012-10-04

Idag har jag varit i skolan, började med idrott men gick av efter halva eftersom mina j*vla knän är helt knäppa, usch. Sen hade vi svenska och då såg vi film "I rymden finns inga känslor". Då va man nära på att somna kan jag säga, slutade vid tre som varje skoldag och då åkte jag direkt till stallet och snackade lite med Linda och Alexandra sen red jag och Alexandra ut på en tur i skogen, de blev dock bara skritt för att det va första gången Alexandra red sin nya häst. Sen fixade jag i stallet lite, rensade mina täcken och tog hem vissa, min bästa pappa kom och hämtade mig så jag skulle slippa ta bussen. Fett oklart inlägg men är fett trött, så nu ska jag fortsätta se på tv. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0